12 november, 2009

Torsdag

I dag har Jessica varit på anställningsintervju.. o fått jobb :) Hon börjar jobba som mötesbokare på ett företag i Malmö nästa vecka. Blir kanske inga större summor, det e bara 2 kvällar i veckan, men det e en början :) Förhoppningsvis så blir det mer än vad hon får från F-kassan nu.

Jenny var o kollade synen igår pga sin huvudvärk, men hon ser bra. Det e många på skolan som har ont i huvudet o skolsköterskan tror att det e pga skollokalerna. I dag hade hon jätteont när jag hämtade henne.. kanske jag kan skicka med henne nån värktablett som hon kan ta vid såna tillfällen.

I dag har vi haft att göra på jobb. Jan har jobbat med mig och det funkar sååå bra! Men jag vet att han egentligen inte vill göra det jobbet... men tyvärr... det finns ingen annan som e så självgående som honom.

I morgon kommer Lizette.. ska bli jättekul! Saknar henne :(

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det nog sängen.

Inga kommentarer: