26 november, 2009

Torsdag...

Ja, då börjar äntligen jobbeveckan lida mot sitt slut *tjohoo* Det har varit några tuffa dagar.. kanske mest mentalt... men å andra sidan.. det e det mentala som tar mest energi från mig..
Emellanåt e jag den yraste av alla... men i slutändan så reder jag ut det :)
I morgon ska jag ev. ha möte med Paula.. ska gå igenom lite skadehantering o lite andra saker.
Sen ska Anton, Eva o jag gå igenom våra rutiner... få allt till att flyta så smidigt som möjligt. Eftersom det bara e jag på syningen fn, så får jag vara den som e med o bestämmer :)

I morgon är min sista kördag... *skönt* Gillar inte den veckan jag kör... föredrar åka o kunna sova i bilen...:) Och så gillar jag inte att köra när det e mörkt.. har så dåligt mörkerseende :(

Håller nu på o försöker planerar min födelsedag.. blir nog bara lite kaffe o köpetårta här hemma... men å andra sidan.. jag fyller inte år :) 27 e inget att fira ;)

Nej, dax att lägga sig snart... diskmaskinen har snart jobbat klart :)

Inga kommentarer: