13 november, 2009

Fredag

Äntligen e denna jobbevecka slut... varit två stressiga dagar på jobb.. kom en bilbåt igår med 500 bilar... många skador o vi har inte ens synat klart alla än... Haft Jan till hjälp i två dagar nu. Så jag sover hemma i natt.. blir lite för mycket att både jobba ihop hela dagarna o sen umgås hela hegen. Måste hinna få nåt att prata med varandra om :)

I kväll kom Lizette hit :) I morgon kommer hennes kompis Angelica hit (Idas dotter) o så ska dom vara här några timmar, sen följer ev Lizette med henne hem o sover där.

Nu håller Jenny på o dammsuger o moppar hallen... hon har tjatat om det i flera dagar. Så ska jag lägga på den nytvättade mattan sen..
I morgon ska vi få in bokhyllan på Jennys lilla rum o få upp hennes böcker. Sen ska hon bara ha upp några plancher på väggarna, sen e henne rum klart :)

I kväll ska jag lägga mig tidigt.. känner att jag behöver det...

Inga kommentarer: