09 november, 2009

Ny vecka

Ja, då e det e ny vecka. Mycket att göra på jobb o ett jäkla väder att jobba ute i :( Pissregnat hela eftermiddan... inte ens regnkläderna kunde stå emot, trots jag har bra regnkläder.
Jan har varit ledig idag, så jag hade Sanel till hjälp. Vi fick gjort mer än väntat, ändå var cheferna inte nöjda :(

I morgon slutar jag tidigare. Ska på utvecklingssamtal med Jenny + slutbesiktningen av den gamle lägenheten. Ska bli skönt att bli av med den o kunna koncentrera oss på vår nya lägenhet :) Ska rensa ogräs i rabatten o få planterat lite lökar, hade jag tänkt, medans det e ljust ute. Sen få undan lite annat :)

På onsdag ska Jenny på synkontroll. Hon klagar så mycket över huvudvärk o nu senaste dagarna även över ont i ögonen. På sätt o vis, så önskar jag att hon behöver glasögon o att det e därför hon har ont i huvudet.. för då blir hon av med det. Men hon var ju o kollade synen för ett år sedan o såg då perfekt. Men Stefan (skolsystern) hämtar henne på onsdag o kollar ändå... han tyckte det var bäst så. (lite värdelöst vetande: Stefan e kusin till Lizettes pappa).

Jenny byggde koja till katterna igår av två flyttlådor o katterna verkade gilla det, för dom har sovit där i natt. Tusse e väldigt "pappig" mot Molly o har legat tätt intill henne hela natten :) Och Tarzan e nog kär i Molly.. *s* Han vill gärna vara i hennes närhet, men inte för nära. Och han låter alltid henne äta först :)

Inga kommentarer: