01 december, 2009

Tisdag

Det var ju väldigt vad denna veckan går långsamt.. Ska det aldrig bli helg?
Det har varit e lååång dag i dag... Fortfarande så ont i ryggen o så har jag frusit. Går inte så bra att ha vantar på när man synar bilar...
I dag har jag haft Jan o Sanel till hjälp... frågan e om Sanel hjälpte eller själpte... Får se om jag får nån hjälp i morgon eller om jag får jobba själv... Inte nog med att jag har en hel del bitar att syna.. dom ska lappas o scannas oxå... Inget som lär bli klart i morgon om jag ska jobba själv. Och att lappa bilar.. det e det som gjort att jag fått ont i ryggen.. så jag får se om jag klarar jobba hela veckan.

Nä... nu ska jag gå o göra mig en macka med stekt ägg....

Förresten.. Jessica fick gjort sin första bokning i kväll... Kanske pengarna börjar rulla in nu ;)

Inga kommentarer: