10 november, 2009

Tisdag

I dag jobbade jag bara till 11.30.. skulle iväg på "välkomstsamtal" med Jennys mentor. Det var mest info om vad dom kommer göra nu i 1:an o så fick Jenny visa vad hon hittills gjort. Kul att dom även får lära sig alfabetet på teckenspråk :) Jenny visade stolt att hon kan sitt namn :)

Jessica var o vaccinerade sig igår morse o har nu ont i armen. Hon var trött igår kväll o somnade tidigt.. o gick upp kl 7 i morse *duktig*
I morgon hade jag tänkt sätta henne i arbete.. bl a så ska hon hämta Jenny + kompis på skolan... sen ska hon få plocka lite här hemma. Jag skulle egentligen dammsugit ikväll, men har så ont i ryggen att jag struntar i det. Dammsög i går kväll, så det e ju inte nåt måste i kväll.

Jan sköter mitt jobb så bra när jag inte e på jobb... så nu har jag väl inget att göra i morgon bitti *s* Han har inte ens ringt i eftermiddag o frågat vad han skulle göra, utan han börjar ha bra koll på jobbet :) Däremot hade min ena förman glömt att jag skulle vara ledig o ringde o frågade mig var jag var. Han blev lite förvånad när jag sa att jag var hemma :) Men när jag sen förklarade, så kom han ihåg :) Passade på o uppdaterade honom om vad jag gjort o vad som var kvar att göra.

Haha... Jenny pratar i sömnen.. Hon sa just precis: "Jag har skägg"... inte utan att man undrar vad hon drömmer om :D

Katterna lever rövare här i kväll. Dom jagar varandra för fullt. Molly börjar bli tuff mot dom andra.. oftast hon som startar busen o om hon åker på stryk, så får hon skylla sig själv :) Men lika bra dom busar av sig nu, än gör det när jag går o lägger mig :)

Om nån vill överraska mig med nåt, så önskar jag mig följande: glashyllor från Ikea, värmeljus från Ikea, presentkort på Ikea :) Har lite planer... :) Och jag fyller snart år :D

Natti

1 kommentar:

Vicki sa...

Du har en award och hämta hos mig.

Vicki