18 november, 2009

Stormigt värre...

Oj, vad det har blåst idag.... skönt att varit inne nästan hela dagen. Men i morgon så får jag vara ute, oavsett hur mycket det än blåser... Blir några stressiga dagar nu.... Oroar mig för att Almedina inte kommer tillbaka. Hon är gravid o jag gissar på att det är fostret som trycker på svanskotan... o då kommer det ju knappast bli bättre ju längre graviditeten fortgår. Då ska jag göra det som vi var 3 om att göra innan. I alla fall tills Anton lärt sig kontorsarbetet.. då blir det ju lite mindre att göra.

Jan köpte ett "klöstält" till katterna härom dagen. Tarzan älskar det, men har nog missuppfattat vad det ska användas till *S*
Och håll med om att han har en orginell sovstil, haha. Han sover oftast så här...

På måndag e det min tur att bli vaccinerad... *huga* Jag som e livrädd för sprutor! Men.. jag har aldrig övervägt att INTE ta sprutan.

Jag skulle vilja vara ledig någon dag runt jul, men det kan jag glömma... Så många andra som vill vara lediga + att vi inte vet om Almedina e tillbaka tills dess.

Nu ska jag packa Jennys gympapåse o sen lägga mig.

Inga kommentarer: