22 november, 2009

Söndag

Vaknade i morse med huvudvärk, som efter en stund blev migrän. Till slut fanns inget annat att göra än att gå in o lägga mig. Jenny gjorde mig sällskap en stund, sen gick hon ut till Jan igen o jag hörde hur dom satt o småpratade. Emellanåt kom hon in till mig, men jag orkade inte prata med henne. Två timmar låg jag där... o när migränen började lätta, så körde vi o handlade o sen hem.
Jag känner fortfarande av migränen o ska nu snart gå o lägga mig. Ska bara tömma diskmaskinen o lite sånt först. Har mina arbetskläder i torktumlaren, så dom ska jag ta ut så jag inte kör till jobb utan dom.

I morgon ska jag vaccineras *huga* Jag som e så rädd för sprutor.. men det ska nog gå bra ändå. Hoppas bara att jag inte får några biverkningar, för jag har inte tid att stanna hemma från jobb.

Inga kommentarer: