20 november, 2009

Mysfredag :)

Bilbåten som skulle kommit igår, blev försenad pga stormen, så vi fick inte in några bilar igår. I morse stod den där o CMP körde av bilar till oss. Jag gjorde lite kontorsarbete tills det ljusnade. Anton sa att fr o m måndag så kommer han sköta allt kontorsarbete. Inte för att jag gör det dåligt, utan för att ledningen har bestämt så. Jag kommer sakna det.. det e den biten jag gillar mest av mitt jobb.

När det ljusnat så började Jan o jag syna bilar.. o det höll vi på med resten av dagen. Har mycket kvar ändå :( Funkar bra att ha Jan till hjälp... han e "självgående" och jag behöver inte gnälla på honom :)

Jessica hämtade Jenny på skolan o så gick dom till mormor o fikade. Sen kom dom upp till Jan när vi kommit hem.
Vi körde o handlade o sen hem. Packade ihop våra grejor o sen skulle Jenny tillbaka till mormor o sova där. Jan o jag hade bokat in en barnfri kväll :) I morgon ska vi inventera på jobb.
Mormor ska lämna Jenny hos en kompis o sen ska dom gå på maskerad :)

Jan o jag funderar på att gå på bio om 2 veckor.. vi har aldrig varit på bio tillsammans. Men vi kan inte bestämma om vi ska se 2012 eller Paranormal Activity... Jag vill se båda.

Nej, nu ska jag snart lägga mig, ska upp vid 7. Natti

1 kommentar:

Vicki sa...

Hitta ni på något i går när ni var barnlediga??

Vem ska passa Jenny när ni går på bio?

Jag kan varmt rekomendera 2012, vilken film!!!

Vicki