29 november, 2009

Lördag...

Hittills varit en lugn helg... satt uppe länge i går... spelade lite Betapet o chattade :) När internet la av, så gick jag o la mig. Vaknade vid 8.30.... drack kaffe o sen stekte jag några ägg som vi hade på mackorna *mums* Att jag inte testat det förut!

Jan o Jenny rensade lite i klädkammaren o sen körde vi till tippen o när det var klart så passade vi på o handlade. Djuraffären på Valen firar Kattens Dag, så där var en mini-kattutställning, bra erbjudande på kattgrejor, mm.

Väl hemma så tog Jessica, Jenny o jag o hämtade upp julgrejorna från källaren o började sätta upp ljusstakarna. Slutför det i morgon :)

I morgon ska Jessica o Jenny gå på Valen o kolla på Martin Stenmarck. Jag ska inte med.. e inte direkt nåt fan av honom. Jag tar lite egentid. Har lite att göra hemma.. bl a måste jag få rensat ogräs o planterat lite lökar.

Inga kommentarer: