18 maj, 2009

Yeah!!!

Semestern bokad *puss Jan* Två dagar på Kolmården med Lizette o Jenny. Ska bli jättemysigt :) Sen vet vi ju inte hur det blir med Smögen... om det blir att vi åker upp där i år med. Inte pratat med Anders o Kristina om det. Hade ju varit skönt med några dagar där oxå. Och jag skulle inte ha nåt emot att åka till Tina några dagar o bara krama henne lite *sakna*
Tosselilla blir det med de stora ungarna... båda hoppas på sommarjobb, så därför e det lite svårt att planera nån resa med dom.
Vad jag skulle vilja, e att åka iväg en vecka utomlands med Jan till hösten.. när det börjar bli kallt här. Det e min dröm... att få åka på en charterresa :)

I morgon o ev. på onsdag, så ska jag gå på kurs i Arlöv. Lagom intresserad just nu... men aldrig fel att utbilda sig.
Let´s go som vi skulle på med jobbet på torsdag e ändrat till onsdag, men just nu har jag tappat sugen lite. Blir stressigt som tusan o jag e inte på humör för att stressa. Så det lutar just nu mot att jag inte följer med... har på mig tills i morgon att bestämma mig. Eller rättare sagt.. sagt åt Jan att han får bestämma. Ska han med, så kan jag åka med honom o då blir det mindre stressigt.

Nej, snart dags för sängen.

2 kommentarer:

linda sa...

ja vissa människor har inget liv men men, ser ni skall till kolmorden fundera oxå alex har släkt som äger resturang fär eller ja ingift släkt så att säga, men får se fasligt långt åka bil med ett spädbarn.

Vicki sa...

Så härligt med Kolmården!! När bär det i väg dit? Ska ni bo på campingen?

När och vem ska i så fall med till Smögen?

Tror du inte att du får roligt på festen om du väl går dit?

Att åka till Tina till sommaren blir väl i så fall också lite semester?

Ska ni bort till helgen?

Vicki