20 maj, 2009

Firmafest

Vi har haft en trevlig kväll på Let´s go.
Jag var hemma från kursen vid 16.20... snabbt in i duschen, hopp i kläderna, packade ner lite grejor o så iväg. Körde ner om fotbollsträningen o fick besked om cupen på lördag. Hem till Jan... lämnade grejorna o Jenny o sen kom Britt o gänget o hämtade mig.

Dagens bild 090520.
Här e de flesta av oss som var med i kväll :)

Åkte hem vid 22, då Let´s go stängde. Jenny sov när jag kom, hade gått jättebra när Jan passade henne.
I morgon ska vi åka till Almedina o klippa oss, sen blir det en slappekväll hemma.

1 kommentar:

Vicki sa...

Idag ska vi till Jonas brossa på midda. I morgon ska jag jobba.

På lördag blir det en lugn dag då ska jag in till stan och gå på triangels kurbad. På söndag är det först fotboll sedan kalas.

Ska ni göra något särskilt i Danmark?

Vicki