29 maj, 2009

Fredag

Ja... då har man jobbat klart för denna veckan. Dagen gick hyfsat fort... lyckades hålla oss sysselsatta större delen av dagen.
Jag har varit sååå trött hela dagen, somnade nästan på middan.
Efter jobb hade jag tid för besiktning... tyvärr fick jag ombesiktning på bakbromsarna :( Körde hem till Jan o ställde bilen, o så körde vi till jobb igen... Jan hade glömt sin mobil. Då slog tröttheten till rejält.. inte en chans att jag kunde hålla mig vaken. Somnade o vaknade när vi var på väg till Vellingeblomman, där vi skulle shoppa några krukor.
In på Maxi o handlade o sen upp till Jan. Käkade en räkmacka o drack kaffe. Ungarna fixade sin middag själv, så för en gångs skull kunde jag ta det lugnt :)

Kom över ett modem till ett mobilt bredband + kontantkort. Nu behöver vi inte låna mammas när vi åker på semester o vill ha datorn med. Bra att ha i reserv om bredbandet krånglar o räkningar ska betalas. Och kostar bara när jag använder det... känns smidigt o bra.

Lizette kom hit i dag.. åh, vad jag har saknat henne. Hon o Jenny sitter nu o leker.

Jenny har varit o träffat sin pappa idag. Först ville hon inte.. men sen sa hon att hon kanske skulle få leksaker, så då blev det lite roligare att träffa honom. Och visst hade hon rätt... dom åkte till leksaksaffären o handlade. Snacka om att försöka köpa kärlek....
Jessica var hemma o tog emot Jenny när hon kom hem, för jag var ju o handlade. Ringde o pratade med Jenny. Eftersom jag vet hur hungrig Jenny e när hon kommer hem, så frågade jag henne om hon ätit nåt. Ja, svarade hon. Glass! Klockan e alltså 16.30 när hon kommer hem, hon har inte ätit sen 11.15, o allt hon får att äta e glass! Inte ens en ynka korv i ett gatukök kunde han kosta på henne!

Om ca 5 veckor ska Agga föda.. o jag ser fram emot att vara med på förlossningen. Stötta henne... ta foton... o lukta bebis :)

Inga kommentarer: