04 maj, 2009

Måndag

Lite "rörig" i skallen i kväll... Vet ej varför, men jag hoppas att det blir bättre snart. Kan ha med att göra att jag sovit dåligt i natt.. var ej trött o har mest legat o vridit o vänt på mig. Somnade ungefär två timmar innan det var dags att gå upp, så jag e rätt mör i dag. Funderar faktiskt allvarligt på att gå o lägga mig om ett tag. Ska bara läsa igenom papperna inför morgondagens medarbetarsamtal o skriva ner lite jag vill ta upp.

Ska slänga in en maskin tvätt oxå... o så har jag lite disk. Resten får vara tills i morgon.

Det gick jättebra när Jenny var hos mormor. Hon hade haft jättekul :) I morgon ska dom ha fest i skolan o det tycker hon ska bli jättespännande.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Jag hade med mig skorna till dagmamman idag. Zalma&co hade inte kommit ännu så Suzanne skulle lämna skorna när de blev lämnade. Vet inte om det var Jock eller Jennifer som lämnade idag. Så nu är skorna på väg:-)

Vicki

linda sa...

hej jo går lite trött och hängig just nu bara, själv då? kram linda