22 maj, 2009

Inställt!

Vår tripp till grannlandet blev tyvärr inställd :( Klockan blev mycket innan vi var klara o köra... o han vi skulle till går på starka mediciner o orkade inte hålla sig vaken. Men vi tar det en annan dag i stället. Så Jenny o jag körde tillbaka.. hem till Jan, tog en fika. Sen följde vi med honom till optikern o medans han var där, så gick vi till McD o tog varsin MarängFlurry :) Sen tillbaka till optikern o hjälpte Jan att välja bågar :) Sen beställde jag tid till synundersökning.. känns som jag ser sämre + att mina bågar börjar gå sönder, så jag måste ha nya. Och nu hade dom synundersökning för 1 kr, så det gäller att passa på :)

Nu e vi hos Jan. Jenny sover. I morgon e det fotbollscup på dagen o fest på kvällen, så söndag ska jag försöka ta det lugnt o bara vila upp mig :)

Inga kommentarer: