12 maj, 2009

Tisdag

Sitter o lyssnar på melodifestivalen medans jag skriver här. Har definitivt hört bättre bidrag... Sverige måste vara en given vinnare i kväll...
Tror Jenny håller med, för hon somnade... trots hon sovit flera timmar redan.

Jag väntar på att Jennys fotbollskläder ska bli klara i torktumlaren, sen ska jag gå o lägga mig. Upptäckte innan att jag glömt tvätta dom. Men nu e dom rena o fina... o snart även torra :) Bäst att ha det tiptop, för Jenny ska bli fotbollsproffs! Bättre än Zlatan :) Och då ska hon köpa ett fint hus till oss i Spanien o ett i Sverige, så vi kan bo var vi vill :) Fast Jessica o Pontus får inte bo där, dom kan bo hos mormor *fniss*

Glömde ju skriva igår, att när jag kom hem från jobbet, så hade Jessica städat o gjort såååå fint :) Jag blev så glad att jag nästan grät. Sen glädjs jag åt att jag börjar få ordning på o runt mitt skrivbord. Sorterat en del papper, fått skrivaren på plats. Mest en massa skrivor utan fodral som jag ska ta hand om, men det har jag en speciell mapp, där jag ska sätta in dom i.

Yeah!! Sverige gick vidare :)

Natti

Inga kommentarer: