14 maj, 2009

Häckklippning

I kväll har vi varit o hjälp Agga i sitt nya hus. Jag tog hand om häcken... klippte o gick på... blev jättebra, den bit jag hann. Ska dit nästa vecka o fortsätta.
Jessica o Jenny hjälpte Agga att bära upp grejor på loftet. Jessica vågade tydligen inte gå upp där, så Jenny gjorde det. Sen stod dom o hjälptes åt o lastade upp :)
Dagens bild 090514.
Sen frågade Jenny om det inte fanns "fler sysslor" hon kunde göra... så då fick hon sopa trottoaren efter allt skrafs från häckklippningen. Jenny ville sen inte följa med hem.. hon ville vara kvar, men det gick ju inte *s*
På hemvägen stannade vi till på McD o förbrukade lite rikskuponger. Tyvärr föredrar jag BK, så jag åt bara lite. Tar en macka sen om jag blir sugen.
Nu har jag kollat lite på Melodifestivalen o är glad att Azerbaijan gick vidare :) Helskön låt! Å så e ju Arash svensk :)
Nu ska jag ta lite disk... o sen e det dax för sängen :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Har din brossa hand om Arash?

Vicki