13 maj, 2009

Onsdag

Fotbollsträning i kväll o fått reda på vilken dag dom ska spela cupen, dock ej tid.. får vi besked om nästa vecka. Var ruggigt kallt att sitta o titta på idag... virade lite av filten om mig, sen kom Jan med en varm tröja =)
Efteråt så körde vi o storhandlade tillsammans... Jag har fyllt på förrådet lite nu :)
Under tiden jag gjorde middag, så somnade Jenny. Lät henne sova.. o nu vaknade hon. Sitter o äter o tycker det e jättegott... e inne på sin andra portion :)

Jag har småplockat här lite.. diskat, tvättat... Har kattlådan kvar att städa innan jag går o lägger mig.
I morgon ska jag o ungarna köra till Agga o hjälpa henne flytta lite möbler o fixa i trädgården. En annan gång e det kanske jag som behöver hjälp.
Har även beställt tid hos frissan till mig, Jenny o Pontus. Jessica har inte bestämt om hon behöver... isf får hon oxå en tid. Härligt med en kollega som e frisör... mkt billigare så =)

Inga kommentarer: