05 maj, 2009

Ett steg i taget...

Fortfarande "rörig", men inte lika mycket som igår. Faktiskt haft en rätt bra dag :) Medarbetarsamtalet på jobbet gick bra. Fick sagt det mesta av det jag ville ha sagt.
Försöker nu reda upp en del av "röran" i huvudet, tar lite åt gången, så blir det säkert bra. Försöker glädjas åt småsaker.. som t ex att de flesta av sticklingarna tar sig.. bara en som katterna tagit livet av.

I morgon planerar jag att fortsätta jobbet med att rensa i garderoberna. Kommer bli bra när det e klart. Har iaf plockat ihop en del som ska upp på Jans vind. En del ska Jessica ha den dag hon flyttar hemifrån. Sen ska jag få Pontus till att ta sina grejor... här står datorskärmar o andra datorgrejor. Missunnar inte honom att hålla på med sin hobby, men just nu e det lite för mycket.

Fick reda i dag, att vi ska ha fest med jobbet den 21:e. Ja, det ska bli kul!! Ska vara på Let´s go o för en gångs skull ska jag nog dricka :) Minns faktiskt inte när jag var det minsta berusad sist. Menar självklart inte att jag ska bli full, utan bara lite sällskaplig :) Två dagar senare så ska vi på fest hos mamma o Lasse + att Jenny nångång under helgen ska spela fotbollscup... o att det e Gentlemannadagen på Jägersro, som vi gärna vill på. Så allt kommer samtidigt :)

Just försäkrat katterna hos Agria. Tänkt på det länge men inte kommit till skott förrän nu. 50 kr/katt o månad... väl värt pengarna om dom skulle bli sjuka eller skada sig. Och eftersom dom e steriliserade/kastrerade, öronmärkta o vaccinerade... ja, självklart ska dom vara försäkrade oxå :)

Nu ska jag fortsätta här med min pyttestädning... just nu e allt för mig ett framsteg :)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Mycket fest på gång, trevligt!!

Är det mitt i veckan ni ska ut med jobb? Ska ni även äta på lets go?

Vicki

Vicki sa...

Nä,jag har aldrig ätit där. Vi kollade upp det stället med till våran avslutningfest med jobb. Fast vi ska till Bakken i stället.

Nu kom jagb på att ni ska dit Kristi himmel färds helgen.

Vicki