27 maj, 2009

Lill-lördag

I går var jag o träffade Nicke o hämtade tavlan jag köpt av honom. Ännu finare i verkligheten :) Vet bara inte riktigt var jag ska hänga den. Jag körde tidigare från jobb.. hade ett möte i Trelleborg på eftermiddan o tog ledigt från lunch. Efter mötet körde Jessica, Pontus o jag till Valen o handlade lite. Hade ett presentkort, så för det köpte jag ett linne, ett par shorts o ett läppglans. Sen körde vi o hämtade Jenny o så åt vi glass på McD. Var o tvättade bilen, dammsög den o tankade. Mötte sen upp Jan på Maxi. Hann även en sväng till mamma o lånade brobizzen :) Till middag gjorde vi baguetter... mums! Gjorde två extra o tog med till Jan o mig till frukost idag =)

I kväll har det varit fotbollsträning o sen körde vi till Maxi med Jan. Tur jag har honom med som kan bära allt jag handlar :) Sen körde Jenny o jag till Valen... köpte tights till henne o nåt annat.. dom hade "tag 3, betala för 2". Sen ville hon visa kläderna för Jan, så vi körde upp där o fikade.

I morgon bär det av till grannlandet för några timmar, ska bli kul! Ska ta en massa foton :) Har köpt en liten present till Anton, Almedina skulle baka o ta med morotskaka + att Anton beställt massor av kanelbullar. Sen hittade jag "dammsugare" i svenska flaggans färger, så det har jag köpt o tar med. Och företaget ska skicka med en stor låda full med chips, godis o annat. Farligt att skicka sånt med tre gotteälskande tjejer *fniss* Vem vet.. han får kanske bara en tom låda ;)

I morgon kväll har jag tid hos optikern... känner att jag behöver nya glasögon. Jan tar hand om Jenny under tiden.. dom går lite i stan o sen hjälper dom mig välja bågar. Fast jag har redan sett ut vad jag vill ha :)

På måndag ska jag till företagsläkaren med min arm. Värken släpper inte.. har nu haft konstant ont sedan jag hade problem med ryggen sist. Har lite problem med att köra bil... att lyfta saker.. att lyfta armen ovanför huvudet... dvs att använda armen.
På tisdag har jag tagit ledigt hela dagen.. ska med Jenny till läkaren.. hon klagar återigen på sin mage, så jag tror det e magkatarren igen :( Ska även iväg på ett möte, så lika bra att ta hela dagen.

Nej.. nog dags för sängen nu... ska snabbt plocka fram kläder tills i morgon oxå.

1 kommentar:

Vicki sa...

Är Anton en kompis ni ska hälsa på i Danmark? Ska ni tittar en omkring med och handla lite?

Vicki¨