21 maj, 2009

Frisörbesök :)

I dag har vi varit o blivit fina i håret :) Jag e jätteglad att jag har en kollega som Almedina, som klipper oss så bra.. kommer definitivt att fortsätta gå hos henne.

Dagens bild 090521.
Pontus blir friserad. Han verkade lite skeptisk i början, o Jenny oxå... men efter en stund sa Jenny att det blir jättefint... o om hon säger nåt sånt om Pontus.. ja, då e det sant ;)

Så här såg han ut innan klippningen....
Och så här efteråt... en helt annan grabb :)
Jenny innan klippningen... full av fniss.
Och efter klippningen :)
Jag innan klippningen o utan gelé i håret *s*
Och efteråt... :) Ser ut o känner mig som en helt annan människa. Kunde inte varit nöjdare!! Synd bara att fotot inte ger rättvisa... mycket finare i verkligheten :) Nu fattas bara lite ny färg i håret.
Det blev makaroner o pannbiffar till middag idag... Mums!! Nu tittar Jenny på tv, Jessica e på sitt rum o Pontus e hos sin flickvän.
I morgon åker vi till Ishög i Danmark, ska bli jättetrevligt. Nog mest för mig o Jenny... vi har aldrig åkt över bron. Ska ha kameran med o ta massor av foton. Ja, inte bara när vi åker över bron, utan hela resan :)
På lördag ska Jenny spela cup i Staffanstorp o sen sover hon hos Lizette. Jan o jag ska ju på fest på kvällen hos mamma o Lasse. Ca 70 pers o det ska bli kul att träffa folk jag inte träffat på flera år :)
En händelserik helg... hoppas nästa blir lugnare :)
Nu e det ett underbart åskväder här... jag njuter :)

5 kommentarer:

Ellen sa...

Praktiskt med frisör som kommer hem. Ni blev verkligen jätte bra allihopa.

linda sa...

va fina och sommar fresha ni blev:)

Sus sa...

Vad fina ni blev...
Snälla...Skicka hit ovädret,behöver rensas i luften:S:
Ha det så kul!!!//Kram

Vicki sa...

Så fina ni blev i era nya frisyrer!! Pontus kände man knappt igen precis som du säger en annan kille.

Ha det så roligt på festen i morgon!! Pratade med Jennifer hörde att de också skulle dit.

Vicki

Yvonne sa...

Hej! Va kul att du tittade förbi inne hos mig! =)

Va fina alla blev efter klippningen!
Pontus såg mycket äldre ut!
Jenny också!
Och du själv såg mycket yngre ut!
Konstigt hur en frisyr kan förändra så mycket! =)