19 maj, 2009

Studiedag..

för mig...dvs, jag har varit på kurs :) Sekreterarkurs... rätt intressant, faktiskt. På vägen dit satt jag i bilkö utanför Vellinge i ca 30 min... lagom kul! Kom 10 min försent.. men det gjorde läraren oxå *s*
På eftermiddan ringde dom från Jennys skola.. hon var sjuk.. magont. (jaha, då var det dags igen för magkatarr, tydligen) Mormor hämtade henne o så hämtade jag henne där när jag kom hem. Då var hon mycket piggare, men jag har meddelat skolan att hon ska vara hemma i morgon... Jessica passar henne. Jag har min sista kursdag i morgon o vill gärna fullfölja kursen o få mitt diplom.

Jenny o jag körde upp till Jan o sen åkte vi på Maxi. Jenny somnade när jag höll på med middan o sover fortfarande. Ska väcka henne snart o höra om hon vill äta. Som tur e, så åt hon några bananer innan hon somnade, så hon e inte helt tom i magen.

Efter mycket om o men, så bestämde jag mig för att ändå följa med till Let´s go i morgon. Jan ska inte med, men jag åker dit efteråt o sover där. Måste väl sova där en natt i helgen med Jenny.. hon tjatar så om att hon ska vara hos Jan. Hon har t o m bestämt att eftersom han e ledig på måndag, så ska han hämta henne kl 13 på skolan :) Och hon vill ju sova en natt själv hos honom... får väl ta o pricka in det nångång.

Nu har jag skrivit ut karta o vägbeskrivning inför vår Danmarkstur på fredag. Jenny tycker det ska bli spännande att åka dit.. ska bara komma ihåg att ta med bilkudden, ska köra med Aggas bil.

Nej, nu ska jag ladda batteriet till kameran o väcka Jenny en liten stund.

1 kommentar:

Vicki sa...

Hoppas du har trevligt i kväll!! Passar Jan Jenny?

Ska du till Danmark på fredag?

Vem ska passa barnen när du ska på fest på lördag?

Vicki