15 maj, 2009

Fredag kväll

och jag gör absolut ingenting just nu :)
På jobb har jag i två dagar skrivit rapport på skadade Hondor... o det var över 100 skador med den båten. Så det ska skrivas ner exakt var skadan e o vad det är för typ av skada. Och allt e på engelska. Och så två foton på varje skada...

Lizette kom i dag... åh, så kul! Hon har inte varit här på ett tag, för hon har haft saker att göra hemma just de helgerna, så därför åkte hon hit direkt efter skolan idag. Hon, Jessica o Jenny har gått en sväng till Valen o handlat lite innan jag kom hem. Jag var med Jan o kollade på klösträd, som han funderade på att köpa. Sen unnade jag mig en glass... McFlurry Maräng.. gudagod :)

Nu leker töserna, efter att ha varit ovänner. Det var faktiskt Jenny som bad Lizette om förlåt... tror knappt det hänt förut.

Min ene förman har blivit allvarligt sjuk o ligger på sjukhus. Vi har varit så oroliga, men igår fick vi reda på att det går framåt.. att han e på benen igen... dock med rullator, men dock. Jätteglad att han mår bättre. Har smsat en del med honom nu i kväll.. kan inte göra mycket annat då han ligger på sjukhus i Danmark.. inte bara till att åka dit o hälsa på :(

Nu ska jag ta o diska lite o sånt...

2 kommentarer:

Vicki sa...

Brukar inte Jenny be om ursäkt om hon gjort något dumt?

Vicki

Anonym sa...

vem var sjuk ? anton eller torben

mvh tiger