11 maj, 2009

Måndag

I dag har jag jobbat med Agga, Almedina o Patrik.. kändes bra =) Om jag har tur, så får jag följa med o hjälpa Agga föda barn i sommar :) Eftersom vi en en liten "familj", så blir jag ju moster ;) Ja, jag har kanske inte skrivit det här innan, men min kollega Agga ska ha barn i sommar :) Hon ska jobba ca 4 veckor till.. sen ha några veckors semester innan det e dags att pluppa ut den lilla. Jenny har fullt sjå med att försöka komma på nåt bra namn.

Fick ett väldigt givande brev med posten idag *glad* Skriver inte vad det rör sig om, för då kommer nån läsare garanterat göra allt för att sabba... Men.... förhoppningsvis så kommer detta rädda vår semester =) Vi har lixom just nu fullt upp att planera semstern. OM jag haft gott om pengar, så hade jag velat åka till ön Krk i Kroatien... men det e för dyrt.
Jan vill gärna använda bilen o köra på semestern... Varken Jessica eller Pontus vill med. Jenny vill åka till Polen. Så därför har jag bestämt i kväll att vi iaf ska åka till Tosselilla *s*

Efter en såååå mumsig middag, så somnade Jenny som en stock i soffan.
Dagens bild 090511.
Jag ska kolla på Spårlöst o sen börjar det väl bli läge även för mig att sova...

Inga kommentarer: