25 maj, 2009

Måndag

Ja... då har man jobbat igen. Tyvärr har vi inte så mycket att göra på jobbet o det kommer inga bilar förrän på måndag. Men i morgon så går jag till middag.. ska på möte på eftermiddan. Och på torsdag så blir vår Danmarkstur av.... tagit ledigt några timmar efter frukost.

I dag bestämde Agga o jag helt att jag följer med henne på förlossningen, oavsett vilken tid på dygnet det blir. Informerade Uffe oxå o han sa att det var ok, så länge det blir en lördag eller söndag ;) Nä.. det var inga problem... Jan, Jessica o Jenny e oxå informerade... så nån av dom tar hand om Jenny isf.

Nu håller jag på o färgar håret o när det har torkat... ja, då e det väl dax att krypa ner under täcket.

Har förresten hittat en bil jag vill ha (eller egentligen två). Inte för det e nåt större fel på min bil... men den börjar bli lite "gnällig", rosten blir mer o mer o så hade det varit sååå skönt med 4 dörrar o AC. Inte för jag har råd... men drömma får man väl?

1 kommentar:

Vicki sa...

Ska din kompis ha barn? Snart? Är det bara du som ska vara med på förlossningen eller hennes man med?

Vicki