02 september, 2007

Söndag

och i dag körde vi återigen till PriceOff o handlade. Dom stängde i dag, så nu var det 80 % på ALLT =) Folk handlade som idioter. Jan köpte två par byxor o två par badshorts... fick betala 105 kr. Jag köpte en tröja o ett par byxor... betalade 45 kr. Lagom =) Speciellt som byxorna var Helly Hansen.

Sen hämtade jag Jenny o nu har hon varit o simmat. Hon älskar det =) Efteråt hämtade vi hem katterna o nu är middan avklarad, bara disken återstår. Jag ska ta o sätta ihop mitt skrivbord i kväll, Jenny o Jessica städar just nu Jennys rum. Jessica hjälper henne att kasta gamla grejor som hon inte leker med längre. Tur jag tänkt köra till tippen i morgon.

Våra skrivare e jättebra. Jan skrev ut två bilder i går kväll o han trodde inte att en skrivare kunde skriva ut så bra :)

Inga kommentarer: