18 september, 2007

Satan...

det gick inte som jag hade hoppats... :( Men men.. jag e envis som synden... slängde mig på telefonen och ringde några samtal... o kanske så... :) Får jag inte besked i morgon, så kommer jag ringa igen på torsdag.

Tack för kaffet idag, Annelie. Alltid lika trevligt att träffas!

Jan e bara såååå go´:-) Han köpte en dammsugare åt mig idag. Den ene jag har har varit dålig länge... den andre har länge hotat med att lämna in, så sist vi var på Maxi, så såg jag en dammsugare som jag skulle vilja ha... påslös, för jag tycker att dammsugarpåsar e dyra o så små att man fyller dom alldeles för snabbt. Så såg jag att Maxi hade rabatt på just en sån o berättade det för Jan. Ok.. kom hit så kör vi o köper en till dig, sa han. Sagt o gjort :) Jag har inte testat den än, gör det i morgon. Ska få kört de andra till tippen.. får fixa nån som kan hjälpa mig med det.
Sen överraskade han Jenny med att köpa en liten ljusstake för värmeljus, som hon tyckte var så gullig. Den var en massa hjärtan på den. Och eftersom hon varje onsdag, när hon e hos den andre dagmamman, ritar ett stort hjärta o skriver Jan i det, som han sen får (han har en liten hög med såna nu), så tyckte han att hon kunde få lite hjärtan tillbaka *s* Hon blev jätteglad o gick sen o bar den själv, pussade den o sa att hon kommer tänka på Jan varje gång hon tittar på den *s* Vi tände den när hon skulle sova o hon somnade så sött :)

Åh, vad katterna far rundor här... men bättre dom gör det nu, än håller igång hela natten. Får se om det går att ha dom i sovrummet i natt... Tusse har varit så äckligt kelen o ska bara pussas, så till slut har jag fått bära ut honom o stänga dörren, annars så kan jag inte sova *s* Tequila däremot, hon e inte alls likadan. Enda hon vill gå till, e till Jenny.

Jennys hår växer som ogräs nu... hon ska fotograferas med dagmamman o de andra barnen nästa vecka o hon ser ut som en ogräsbuske :( Så jag ska kolla med Almedina, om hon har tid att klippa henne en kväll i veckan eller i helgen. Pontus ska fotograferas i Anderslöv på torsdag o Jessica ska nog nästa vecka.

Nej, dax för sängen snart...

2 kommentarer:

Anonym sa...

*wow*
Du ligger då i vill jag säga.. *fniss*

Tack själv för titten... :o)

Jadu... Jan är ju urgullig mot dig.. tur du har han.
Kan jag förstå att Jenny var överlycklig över denna ljusstake..

Ha dé.. // Annelie

Anonym sa...

Är Jenny hos en annan dagmamma varje onsd, hur kommer det sig?

Jag har en sådan damsugare med påse i men det är miljöpåse så man tömmer den när den är full.

Ska du börja jobba på månd?

Ha det bra,Vicki