01 september, 2007

Lördag...

o idag har vi hjälpts åt att rensa i Jans garderob. Körde o lämnade en del i Myrornas kontainer på tippen, gav lite till Pontus o kastade en del. Sen körde vi till Maxi o handlade. Ska äta grillad kyckling i kväll med grillchips, sallad o vitlöksbröd.

Jessica var hos Lizette igår.. när hon kom hem i dag så hade hon *hör & häpna* köpt två presenter till mig... En prydnadskatt o en mugg som det står "Min mamma" på =) Jag frågade om hon gjort nåt dumt eller tänkt göra *s*

Nu ska jag dammsuga lite, sen köra tillbaka till Jan... Jenny har sin "simning" i morgon... om hon får för sin pappa... Han har vetat om det ett tag o när jag påminde honom i går, så hänvisade han bara till tingsrättens beslut om att han ska ha henne varannan helg fredag kl 18 till söndag kl 18... o hon simmar mellan 15.30-16.00.
Hon tycker det e jätteroligt att simma... o hon har lärt sig jättemycket på den termin hon gått där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte han ta henne på simskolan den helgen hon är där?

Blev inte jessika sur på dig när du trodde att hon skulle hitta på något för att du fått present?

Är det gått med chips till kyckling? Jag har aldrig ätit chips till det men hört fler som gör det.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Håller med Vicki..

Chips till grillad kyckling..??!!

Ha en mysig fortsättning på helgen.. // Kram Annelie