16 september, 2007

Aj...

Vilat hela helgen o trodde att ryggontet var på rätt väg... Kom hem... tog hand om disken o tvätten (tro inte dom stora gjort ett dugg mer än skitat ner) o fy fasen så ont jag har nu :( Men vad ska jag göra? Tyvärr e det ju så att man måste diska, städa o sånt... Tänk om jag varit på jobbet o fått så ont igen... hade troligtvis inte ens kunnat köra hela vägen hem. Hoppas jag får en tid hos läkaren i Trelleborg i morgon.

Ida ringde innan... med lite tur, så har hon fixat en grej åt mig.. får info i morgon om det. Hon kunde inte lova... men går det vägen, så blir ingen gladare än jag :-) Hon pratade om det redan i går... men det hon sa i kväll var ännu bättre.
Måntro ni blir nyfikna nu, men jag säger inget *s* Bara Jan vet o han håller allt tummar han kan :) Jag kan verkligen behöva lite medgång.

Har haft en skön helg... Vi har tagit det lugnt... det har varit en hel del motorsport på tv, så då har jag suttit vid datorn. Fick en länk till en massa korsstygnsmönster o det kommer ta evig tid att kolla igenom allt där :) Suttit o broderat lite i helgen... kan ju inte göra så mycket när ryggen ska vila.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glömde o berätta för dig att de har fått in massor med Scrab---hmm, kommer ju inte ihåg vad det heter nu.. på Gekås i Ullared.
Så det verkar vara en stor hobby,,, jag hade inte ens hört talas om det innan du nämde det första gången.

Krya på din onda rygg.. // Annelie