27 september, 2007

Tjejkväll och annat

I dag har jag mest bott i telefonen, känns det som. Vissa samtal rörde upp gamla minnen, jag grät och mår jäkligt dåligt i dag.

Jennys simning gick bra.. Jan var med i kväll o tyckte att hon var jätteduktigt. Hon t o m tog Baddaren Gul... Den blåa och sköldpaddan tog hon förra terminen.


För att få den, så måste man göra följande:
Hopp-prov: Märkestagaren skall hoppa i vattnet fem gånger.
Bubbelprov: Märkestagaren skall andas in, hålla andan och blåsa ut under vattnet. Detta ska upprepas fem gånger.
Glidprov: Märkestagaren ska glida i vattnet 5 sekunder med framsträckta armar och ansiktet under vattenytan. Frånskjut får göras från kanten. Handstöd med platta eller simdyna får användas. Momentet upprepas fem gånger

Samtliga prov utförs där märkestagaren inte bottnar.

Bara de barnen som verkade redo o inte var rädda för vatten fick testa för märket. Det var första gången som Jenny badade i "djupt" vatten (1,2 m), dom andra gångerna har dom haft botten högre upp (höj- och sänkbar botten i den bassängen).

Sen skulle vi hämta upp Jessica på Valen, där det ju var tjejkväll. Fick bra parkering o gick in. Danny uppträdde. Köpte singeln o fick den signerad. Jenny fick en puss av honom o utsåg honom till sin pojkvän.. Nu har hon 6 pojkvänner *s*

Imorgon ska hon följa med mig till kiropraktikern o innan dess ska jag träffa läkaren. En hektisk dag.
Kvällen tillbringar jag antagligen hos Jan o ev blir det en tur till Tattomässan på lördag eller söndag. Vi får se vad vi känner för.

Ja... jag hade ju ett litet samtal med polisen idag... det var mkt givande o vi ska snart höras igen :)

Inga kommentarer: