11 september, 2007

Brr...

Fryser, svettas, har ont i hela kroppen :( Gick hem till lunch, la mig o somnade. Sov tills Jessica frågade om jag inte ska hämta Jenny.. då var det 5 min till hon skulle hämtas.
----------------------------
Fick köra Jessica till Trelle i kväll... hon o Emil skulle gå på bio. Jenny o jag stannade hos Jan tills dom kom tillbaka.

Upptäckte i dag när jag tankade, att nån har brutit upp mitt tanklock o stulit det... vad man nu ska med det till... Antar att vederbörande tänkt göra mer än bryta upp det, men blivit störd. Det e ju inte första gången som nåt händer med min bil... När jag hade min Mazda 626 så fick jag en gång tanklocket uppbrutit o vatten i tanken, nån repade hela vänstersidan på bilen o slog med nåt på vindrutan så att den blev förstörd. Detta hände dock vid olika tillfällen, men med inte speciellt långa intervaller. Vore väl konstigt om sånt händer hela tiden om det inte e speciellt riktat åt mig.. som en varning eller nåt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glömde säga det sist du har verkligen fått igång din blogg. Många som är inne på din sida.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Hmm.. tänkte på detta med varningen.. OM det nu skulle vara så..
Ja SJUKT folk finns det tyvärr överallt.. synd du inte har bevis för saker o ting..

Hoppas du mår bättre.. // Kram Annelie