17 september, 2007

Måndag

Ser ut som om jag kommer till läkaren idag.. efter mycket om och men. Första sköterskan jag pratade med ville inte ge mig en tid till läkaren i Trelleborg, i stället skulle hon be en annan sköterska ringa upp. När hon inte gjorde det, så ringde jag upp henne i stället. Och hon tyckte det var konstigt att jag inte fått nån tid och såg att det fanns en ledig tid senare i dag. Sa att hon bokade in mig på den o om den mot förmodan inte skulle vara ledig, så skulle hon återkomma bums, vilket hon inte har gjort. Sa att självklart skulle jag inte behöva ta mig till Malmö, när det finns läkare i Trelleborg.

Hittade ett erbjudande om att prova på linser gratis.. så nu ska jag prova att ha dygnet-om-linser. Hoppas det funkar.. vore underbart att vakna på morgonen o se omvärlden direkt. Fick dom med posten idag, men har inte satt i dom än.

Går här o väntar på att Ida ska höra av sig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra hos läkaren idag.. // Annelie

Anonym sa...

Hur gick det hos läkaren? Blev du sjukskriven?

Ha det bra,Vicki