08 september, 2007

Lördag

Firmafesten i går blev jättetrevlig. När alla samlats så fick vi baguette o en öl/cider/vatten. Sen fick vi tjejer bli lagledare o plocka ihop själv våra lag. Gjorde det enkelt.. valde hur dom satt... gick från ena sidan till andra, 4 var. I mitt lag blev det Jan, Uffe, Lampa, Jonas och Åkerman.. vi blev en extra för Åkerman ville vara med oss. Jonas döpte vårt lag till Uffes Sexslavar *s* Men inte hjälpte det.. vi kom näst sist. Trots att vi länge ledde.
Men vi hade jättekul... det var klurigt o svettigt om vartannat.. kämpade som dårar. Tiden gick jättefort, vi hade gärna fortsatt längre. Men.. sen var det dags för middag... chilikryddad kyckling, lax, parmaskinka, potatisgratäng, sallad, bröd, kladdkaka, kaffe, öl/cider/vatten.

Gick jättebra när Jans mamma passade Jenny. Jag ringde hem en gång o kollade o då sov Jenny i soffan. Dom hade varit på lekplatsen, dom hade ätit middag, Jenny hade badat o spelat lite dator o kollat på tv.. o sen sa hon att hon ville sova :) Jan körde o lämnade sin mamma o sen när han kommit hem, så vaknade Jenny till en stund o pratade med oss. Hon gick in o la sig i sängen o sen gick vi oxå o la oss.

Nu e jag hemma om.. Jessica o Emil ska ha min bil. Dom ska köra till Jocke o vara barnvakt. Så dom kör o släpper av Jenny, mig o katterna hos Jan först :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det hos din brossa dem ska vara barnvakt hos? Ska dem passa alla barnen?

Ha det bra,Vicki