22 september, 2007

Jaha..

då var det lördag...
Fick ett "mysko" samtal igår kväll.. Uffe (min förman) ringde. Frågade hur det var med mig... frågade om Jan o jag fortfarande e tillsammans... Pratade lite... sen frågade han om jag kan jobba över nästa lördag. Konstigt att han ringer en fredag kväll... han visste om övertiden redan i torsdags, då kunde han ju ringt mig då. Men i stället ringer han onykter en fredag kväll. Jan fattade inte heller nåt när jag berättade det för honom.

Maten jag hade med till Jan igår blev uppskattad. Han åt som han inte sett mat förut *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

*fniss*

Uffe kanske ville lägga in en stöt.. :o)
Ska du börja med att jobba äver den första veckan du kommer tillbaks från din sjukskrivning...??

*wow*,, vad bjöd du på för nåt gott då när han åt sååå..??

Trevlig fortsättning på helgen.. // Annelie