28 september, 2007

Jaha...

då jag varit hos läkaren idag... Han sjukskrev mig 2 veckor + de dagar jag varit hemma denna veckan.
Men.. han undersökte inte mig... o sen sa han att jag får gå till primärvården i fortsättningen, för det kostar företaget för mycket om jag ska gå där. Och då e ändå mina ryggproblem arbetsrelaterade!!
Min depression brydde han sig inte alls om.. sa att det finns inga andra tabletter jag kan få.. jag har de bästa redan. Det tror jag inte på!!! Man reagerar olika på olika läkemedel... utan att ha provat så kan han inte säga att dessa e dom enda för mig.

Jag körde inom jobbet o lämnade läkarintyget.... Körde sen hem en stund innan jag hämtade Jenny o sen vidare ner till kiropraktikern.
Nu har jag precis pratat med Jan... kör dit sen när Jenny åkt till sin pappa. Ska ha en lugn kväll o han har lovat bjuda på pizza i kväll :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, man kan allt fundera på vad dessa företagshälsovårdarna är till egentligen... :o/

Hmm.. å de som lovade dig att du skulle få hjälp med din depression.. *nonchalant läkare*

Ha en mysig helg.. // Annelie