05 september, 2007

Onsdag...

o jag har varit ledig i dag =) Härligt!!! Var några ärenden i Trelleborg... körde till Annelie o fikade *tack, vännen!*
Jenny har varit hos sin pappa i kväll... o under tiden körde jag o tvättade bilen o sen skulle jag hjälpa Jan installera bredbandet. Inte det lättaste :( Fick slutligen det att fungera via nätverkskabel, men han ska köra trådlöst... o det funkar inte. Pratat åtskilliga gånger med supporten, men inget har hjälpt. Till slut skyllde dom på att det beror på antivirusprogrammet o att vi skulle prata med Norton o sen ringa dom igen. Men Norton har stängt... *suck* Så jag får köra till Jan när jag hämtat Jenny i morgon o fortsätta. Förstår ju att han vill ha igång det innan helgen.. det vill ju jag oxå *s*

Nu ska jag natta Jenny o sen spela lite Betapet =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv vännen för besöket.. skojjigt att du har tid ibland.. *fniss*

Hahaha,, akta dig nu så att Jan inte vill du ska vara hemma på helgerna.. så han oxå har chansen att sitta vid datan.. *asg*

Ha en bra fortsättning på veckan.,. // Kram Annelie