25 september, 2007

Fasiken oxå...

Sista sjukskrivningsdag igår, skulle börja jobba i dag. Började med att komma 10 min försent... o till lunch, hade jag så ont i ryggen att jag inte kunde jobba mer, hur gärna jag än ville. Så jag fick tag på en tid hos kiropraktiker.... hann ta en snabb kopp kaffe hos Annelie innan jag skulle vara där. Ska dit i morgon igen (till kiropraktikern, alltså *s*) Och på fredag ska jag till företagsläkaren.

Skulle iväg o handla på Maxi i kväll... Jan var snäll o följde med o hjälpte mig. För en gångs skull var Jenny inte med... hon o Jessica gick en runda i stan o kom sen hem till Jan precis när vi kom tillbaka från Maxi. Dom tittade på Idol medans jag hjälpte Jan vid datorn.

Nu känner jag för ovanlighetens skull att jag e trött, så nu ska jag strax bege mig mot sängen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du blivit sjukskriven igen eller du är på jobb idag? Vad har du gjort med ryggen eftersom du har så ont?

Ha det bra,Vicki