04 september, 2007

Där ser man...

då har man suttit på kurs i dag... Vad vi lärde oss? Ja, det undrar vi med! Det var mest genomgång om vad man gör på vårt jobb.. o det bör ju vi veta vid detta laget *s* Ska visst gå fortsättning på måndag, men då är det praktiska saker som gäller... Vi ska "lära" oss parkera bilar *s*

I morgon har jag tagit ledigt ett tag... har några ärenden att uträtta. Sen kanske jag äntligen ska få kört till tippen *s* Har iaf fått ihop en del som ska dit. Sen ska jag rensa i ett litet "kyffe" vi har här.... Har en byrå o ett litet bord som jag vill sätta in där, som Jessica ska ha den dag hon flyttar hemifrån. Måste få ut det ur mitt rum nu när jag gör så fint där =)

Fick igång Jennys tv igår kväll... *jippie* Så nu ska jag bara koppla in hennes DVD oxå :) M a o... gör lite framsteg här hemma :)

Jenny håller på o försöker lära sig engelska.. hon har bestämt att hon ska prata engelska med Jan nästa gång hon träffar honom *s* Hon e jätteduktig på att lära sig.

Inga kommentarer: