26 september, 2007

Onsdag

Jan ringde o pratade en stund i morse innan han började jobba. Sen när jag lämnat Jenny hos dagmamman så körde jag till kiropraktikern. Behandlingen i dag gjorde så ont att jag nästan grät. Han berättade att värken sitter i hela ryggen o går ut i nervtrådarna, men att det bara e på vissa ställen som det gör sig till känna. Han tryckte på en punkt under fotsulorna o det gjorde så vansinnigt ont. Om jag inte får rätt på ryggen, så kommer jag så småningom få ont på fler ställen, som då t ex fötterna. Sen tryckte han på den punkten i nacken, där min migrän alltid börjar... masserade o "knäckte" till. Sa sen att jag kunde få migrän senare i dag.. vilket stämde :( Migränen kom under eftermiddagen.

Jan o jag har pratat länge om att gå ut o äta ensamna.. det har vi aldrig gjort. Så vi bestämde att vi skulle göra det ikväll, jag var ändå tvungen att köra o köpa migräntabletter. Så först körde vi på apoteket... sen gick vi bort till Tre Lyktor, men där var inget som lockade, så vi körde till Anno 1432 i stället. Jan åt Krögarpanna och jag en plankstek *mums* Efteråt tog vi kaffe hos Jan o jag tog hem katterna... dom har varit hos Jan sedan i söndags.
Jenny var hemma med Jessica o Pontus o det gick jättebra.

I morgon ska Jenny simma o så ska vi gå ett tag på Tjejkvällen på Valen. Har lovat Jessica det.

Inga kommentarer: