07 november, 2008

Överraskning

Härom veckan, när vi var på Bilpartners invigning... så slog Jan till o köpte en ny bil. Och i eftermiddag när vi hämtat Jenny på fritids, så var vi o hämtade den. Det e den på bilden här nere o den har jag ju visat innan. En Opel Vectra 2,0 T med stora OPC-line.
Den e helt ny... hade gått 24 km när vi hämtade den. Arbetsskadad som jag e, så tog jag o synade den direkt :)
Vi har varit ute o kört lite i kväll o den e helt super. Underbar att åka i o underbar att köra :) Jenny tyckte oxå den e bättre att sitta i än i den förra.
Kommer vara många som tappar hakan på måndag på jobbet. Och en del redan i morgon, eftersom vi ska jobba då.

Nu ska snart göra mig redo för att sova. Blir mycket att gå på jobb i morgon, så det gäller att vara utvilad. Gissar på att jag får gå med nån från Chrysler i morgon o sist var det en sån tråkig tjej.

1 kommentar:

Vicki sa...

Skulle bara berätta för dig att Camilla har lagt ut receptet på kladdmuffins så du vet.

Jobbar du fortfarande eller ni har hunnit komma hem?

Ha en trevlig kväll,Vicki