20 november, 2008

Torsdag kväll

Varför e det sånt jäkla väder varenda dag? Så trött på att jobba i regn o blåst. Inte det minsta kul.

I kväll har vi hämtat hem Tarzan.. o innan dess så körde vi till Maxi o handlade.
Nu sitter Jenny i soffan o läser en bok, Pontus äter o Jessica e ute med Emily.
Fick just sms från Jan att han tar med lite mat åt mig på jobbet *mums*
Jessica ska passa Jenny i morgon natt, så jag får vila skallen lite. Och på tisdag hämtar hon nog henne på skolan, om Almedina ska klippa mig.

Ska snart i säng hade jag tänkt... e ruskigt trött i kväll.

1 kommentar:

Vicki sa...

Nä, detta väder är inget vidare roligt!!

Har du börjat äta vanlig mat igen eller det blir sallad mellan varven?

Dem sa inget om att det hade med stress att göra. Jag hade fått infektion i hårsäcken så hade det gått ut i blodet eller vad det nu var.

Ha det bra,Vicki