05 november, 2008

Jan Banan...

som Jenny ibland säger....
Måste bara säga att du e för go´:) Som när du ringer mig på jobb.. bara för att berätta... vad det nu än e :) Som likaväl kunde väntat tills vi ses... Fortsätt med det.. jag blir jätteglad :) Tycker det e urgulligt så samma sak säger mina kollegor :D

Jan.. förresten.. det e snart torsdag :) Om jag e uppe i varv så vet du varför :) Hörs o ses i morgon bitti.. längtar tills nästa vecka när det e du som kör :D (hatar när det e min vecka)

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon :-).

Kikar in & tackar för titten på min blogg. Det är ju alltid kul att veta att andra läser den.
Hoppas du får en fin dag!

Camillas blogg sa...

Hej!

Vad kul att du tittade in på min blogg! Ska lägga in receptet på kladdmuffins i min blogg ngn av de närmsta dagarna, så kika gärna in på bloggen igen!

Kram Camilla

Vicki sa...

Det är jätte skoj när så många tittar in på min sida och dess utom lämnar en komentar.

Ronja brukar inte ha öroninflammation så ofta. Har hatt det någon gång.

Såg att du varit inne på Camillas sida och även du ville ha kladdmuffins. Så vi får hålla koll på hennes sida.

Såg att du även besökt Helenas sida. Har du sett hennes kakrecept? Jag kollade in några av dem och skrev av det på daimmuffins. Lät spännande så det tänkte jag prova.

Så roligt att du ska få åka på kurs? Vart ska du åka?

Har Jenny varit hos Lizette förut och sovit över? Lizettes pappa är ju snäll som ställer upp på det.

Brukar Jan läsa din blogg?

Känns som om det här blev ett väldigt långt inlägg.

Ha det bra,Vicki