16 november, 2008

Söndag

Denna helgen har gått i ett rasande tempo... fattar inte att det e dags för jobb i morgon igen.
Kursen i dag var i stort sett lika innehållsrik som i går... med skillnaden att det var grupparbete i dag o jag har pratat nästan oavbrutet.
Jan o Jenny har haft en bra dag i dag med... Jenny var jättenöjd med att ha varit hemma med Jan o Jan verkade oxå väldigt positiv. Tror det var nyttigt för dom båda.
Jenny har dock varit på kalas på Kulhuset under några timmar i eftermiddag.

Nu har vi ätit middag.... jag håller på o tvättar o Jenny leker blindbock. Om en stund ska hon titta på tv o sen lägga sig. Jag hoppas bli klar med tvätten om ett tag o sen krypa ner i sängen i hyfsad tid.

I morgon ska vi faktiskt sova hos Jan... vi har inte träffats så mycket under veckan o jag känner att jag måste ha lite vuxentid med Jan.. att få prata av mig lite. Bara krypa in i hans famn o känna mig avslappnad. Och att ha en mysig kaffestund på morgon o sen slippa köra till skolan... tar 2 min att gå dit med Jenny.

Inga kommentarer: