18 november, 2008

Sång och dans

Jenny dansade o sjöng för oss igår kväll... igen. Denna gången filmade jag henne med mobilen (därav att det e så mörkt).

Jag har sovit så gott i natt. Somnade i Jans famn o sen varenda gång jag vaknat till, så har Jan hållt om mig. Sen när klockan ringde o Jan gick upp o fixade kaffe, så kröp jag intill Jenny o somnade om :)

I dag har det inte varit kul på jobbet. Det har regnat o blåst konstant. När klockan var 15, så gick vi upp på kontoret o fixade lite kontorarbete. Var så skönt att komma in i värmen.

Förresten.. jag hatar Agga :) Locka in mig på Lidl för att köpa godis. Givetvis var det billigt, så jag köpte två påsar.. o en tar jag med till jobb i morgon. Säkert planerat av henne... precis som det inte räckte att hon åt upp mig kexchoklad i dag *fniss*

Inga kommentarer: