02 november, 2008

Söndag

I natt har jag sovit 12 timmar... o borde vara jättepigg... men faktiskt inte. Planerar att lägga mig rätt tidigt i dag.
Jag körde hem o lämnade katterna o Jenny på eftermiddan o sen körde jag tillbaka till Jan. Tog en kopp kaffe, en varm dusch o satt bara i soffan o njöt av tystnaden. Sen körde vi o handlade o sen körde jag hem.

Middagen avklarad.. blev kasslergratäng med ris o sallad som blev över från deras tacokväll. Tror det blir så jag kan ta med lite till jobb i morgon.

Min rygg värker idag... har svårt att röra mig, men ska jobba i morgon. Kommit nya bilar i helgen o det betyder att det dröjer ett tag innan vi kommer i kapp med allt arbete :(
Just nu håller jag på o städar lite så gott jag kan, tar lite disk o ska få tvättat en maskin. Måste ut med lite sopor oxå... har en kartong från Ikea som ska kastas, för nu har jag satt ihop stolen jag köpte förra veckan. Ska få Pontus till att hjälpa mig, så kan Jessica o Robin hjälpa mig med nåt annat.

1 kommentar:

Vicki sa...

Hade barnen det trevligt i går på sin kväll?

Vad blev det för midda för er igår?

Det där med kasslegratäng lät gott. Du får gärna maila över receptet till mig.

Ha det bra,Vicki