06 november, 2008

Önska får man :)

även om chansen att få det man önskar, e minimal... ja, för att inte säga obefinlig.
Jan, Jan, Jan - du vet vad jag önskar mig allra, allra mest :) Jag vet att jag inte kommer få det, o jag förstår det fullt o fast. Men vill ändå tala om det för dig ;) Hade jag haft dom pengarna, så hade jag slängt fram dem till dig i morgon eftermiddag... innan det e försent. Men nu har jag inte det :( men.... fyller snart år ;) Tänk vad snacket gått på jobb om jag fått det av dig i födelsepresent *fniss* Och några veckor om året så hade det inte blivit så trångt :) Fan, så häftigt det hade varit



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.... vad är det du önskar dig??!

Vicki sa...

Nu blir jag allt nyfiken!!! Vad är det du önskar dig?

Ska Jenny med dig ev på jobb på lördag?

CMP är det det företag som kör av bilar från båtar?

Det var väldigt tätt pakerat. Hur får man upp dörren så att man kan komma in?

Idag blir det en lugn kväll. Har själv blivit genom förkyld. Jobbade en stund i fm sedan gick jag hem eftersom Ronja inte är riktigt bra ännu. Jonas var tvungen att åka och jobba idag.

I morgon ska vi hem till pappa på kalkon/gås midda. Ska även fira farsdag. Sedan på söndag ska jag träffa en kompis. Får se om vi åker till Jonas föräldrar någonting. Dem ringde i går och hörde om vi kom på frukost någon dag i helgen.

Ska ni på någon gåsmidda i helgen?

Sedan lär det väl bli städning och tvättning som vanligt med.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Hejsan... Nu blir man ju nyfiken på vad det är du önkskar dig :-): Hoppas allt är bra med dig! Här är det så där... Sofia är lite krasslig, men det är ju inget ovanligt!

Händer i helgen då?
I morgon är det fest som gäller... Företaget som karln min jobbar på har 75-årsjubileum, så det blir fest med mat & underhållning. Sofia ska sova över hos sin ena moster.
På söndag eftermiddag ska vi till mina föräldrar på Fars dags-fika!
Kram kram