28 november, 2008

Fredag

Jan, jag o Jenny har varit o hämtat Lizette i kväll o samtidigt tittade på när hon spelade bandy. När vi kom till Trelleborg så körde vi till Lidl o handlade. Nu e vi hemma o har ätit middag. Lizette o Jenny sitter i soffan o leker med Bratz, men snart e det dax för sängen för båda två.

I morgon ska vi jobba o då ser Jessica o Pontus till dom andra två. Blir inga problem... Lizette e van vid att ta hand om sig själv, då hon inte gått på fritids det senaste året.
Tyvärr ser jag inte fram emot att jobba, då jag o en kollega tyvärr e ovänner. Jag tänker dock inte ge mig... jag har inte gjort nåt fel. Om det nu e så att hon inte mår så bra, så behöver hon iaf inte låta det gå ut över mig! Det e så jäkla lätt att vara säga att man inte mår bra o det hade vi andra respekterat. Detta har gjort mig väldigt ledsen o jag grät i flera timmar hemma igår kväll o sen på jobb i dag. Pratat med en del av mina andra kollegor om detta i dag o dom säger att jag ska stå på mig, att jag inte gjort nåt fel o att jag inte ska bry mig. Men att bli anklagad för nåt man inte har gjort e inte så lätt att inte bry sig om.

På söndag ska vi gå på Valen o titta på Sanna Nielsen, Shirley Clamp o Sonja Aldén o senare på eftermiddagen ska vi på kalas i Höllviken.
I helgen ska jag även jaga ihop några bananlådor o få packat undan lite i skåpet. Jessica o jag har kommit fram till hur vi ska fixa till det med mössor o vantar här o då måste vi först få undan lite andra grejor.

Har hämtat hem Tusse i kväll, men Tarzan e kvar hos Jan. Tikis har börjat löpa igen o vår förhoppning var att hon kom av sig om hon hade Tarzan kvar som lekkompis.. men när jag pratade med Jan innan så börjar visst Tarzan tolka Tikis signaler... så kanske lika bra att ta hem honom.. han e snart könsmogen. Och jag tror inte Jan e sugen på att få ett gäng kattbebisar, haha. Måste ringa veterinären på måndag o få fixat nya p-piller.

Inga kommentarer: