23 november, 2008

Lilla stumpan..

Piggnade till en stund i eftermiddags o då körde vi o handlade o sen hem. Där däckade hon i sängen o sov oavbrutet i 2 timmar + kräktes i min säng :( Väckte henne... hjälpte henne att klä på sig o så körde vi till Jan. Där däckade hon återigen o sov ytterligare 2 timmar. Sen kom hon upp och åt några salta kex o drack nyponsoppa. Piggnade till.. satt o ritade, men yrade lite ibland. Hon o jag tog en dusch o nu ligger hos o sover igen o jag ska snart göra henne sällskap :) Ska bara måla naglarna först.

I morgon bitti tassar jag försiktigt upp så dom får sova så länge som möjligt.

Jag har beställt en vinterjacka :) Har inte kvar den jag haft de senaste åren... o så nu hade jag lite rabatt i en butik... så på tisdag kväll kommer denna till mig... mkt billigare än om jag köpt en jacka på t ex Maxi.

Inga kommentarer: