15 november, 2008

Kursdag

Gick upp tidigt i morse, gjorde mig o Jenny i ordning o körde till Jan. Jan körde mig till Malmö till kursen o sen körde Jan o Jenny hem igen.
Intressant kurs... lärt mig mycket, speciellt om mig själv... på både gott o ont. Dock ingenting jag kommer utveckla här. Vi fick ingen middag där, utan det fick vi fixa själv när vi hade lunch. Vi var ett gäng som gick iväg tillsammans... o jag kan lugnt säga att det var den dyraste mackan jag nånsin ätit :( I morgon blir det BK eller nåt sånt.

Jan o Jenny har haft en bra dag. Dom har varit ute o cyklat o sen hade Jenny show för honom. Tror faktiskt inte han har passat henne så länge förut, men det gick nästan bättre än väntat. Jenny var på supergott humör när jag kom. Jag fick åka med några andra från Trelleborg o jag ska åka med dom i morgon oxå.

Jessica e hos Robin o Pontus e hemma o har migrän. Jag e hemma med mat o ser till honom o ska senare köra till Jan o äta middag o sova där. Det har Jan o Jenny bestämt tillsammans *s*
Jag hoppas att jag somnar i soffan i kväll.. tycker det e så mysigt att göra det. Där sover jag allra bäst :) Och när jag sen vaknar, så kryper jag ner till Jenny o ligger o håller om henne. Vi e världsbäst på att mysa... lillstumpan o jag. Gäller att passa på... gör jag samma sak om 10 år, så kommer hon bli galen *fniss*

1 kommentar:

Vicki sa...

Är det en kurs du går genom jobbet? Är den lika länge i morgon?

Vad har Jenny och Jan lagat för midda till dig idag?

ha det bra,Vicki