11 november, 2008

I dag en en sån dag...

när jag inte e på topp. Trots jag sov bra i natt, så e jag så enormt trött o har varit det hela dagen. När vi kom hem, så gick jag o la mig en stund innan jag skulle börja med middan... o sov i över 1½ timme. Och när jag vaknade, så låg Jenny bredvid mig o sov. Som tur e, så fick hon en korv när vi var på Willys, så hon klarar sig, för jag lagar ingen middag i kväll.

Robin kom hit en sväng innan o hade med sig en enorm bukett med rosor till Jessica.

Jag ska köra själv till jobb i morgon... blev lite jobbigt i dag i den bilen jag åkte o e jag inte då på humör, så vill jag inte utsätta mig för sånt som irriterar mig. Mina samåkare har fackkurs i dag, i morgon o på fredag, så jag liftade med några andra.

Om ett tag ska jag gå o lägga mig igen, ska bara ta hand om lite tvätt o sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du har en bättre dag idag :-)

Massor av kramar

Vicki sa...

Så gulligt att Robin att komma med rosor till Jessika!!!

Hur går det med resan?

Har du hört/träffat Annika något?

Ha det bra,Vicki